Nu går jag snart på första natten av tre denna gång, alltså hel helg..
Sen har jag semester igen och vi skall först till Visingsö på medeltidsmys och sen börjar vi flytta in i nya hemmet..
Är rätt nervös, hur kommer katterna tycka? Tänk om någon sticker.. Men jag tror det skall gå bra..

Bara Larah trivs så blir vi jätteglada..
Hon har haft svårt med att vara ensam hemma utan att riva ner saker men nu börjar det gå jättebra.. ju mindre utrymme hon har att vara på desto bättre går det och nu på nya stället kommer hon få vara i hallen när hon är ensam vlket jag tror kommer gå väldigt bra.. 

Sen så blir det planering för bygge av boxar och ordningställa ladugården så att fåren kan få vara inne under storm och skyfall..
Hönshuset skall jag städa ur och fylla med nytt strö och måla om, för där behövs verkligen färg!

Men nej, nu skall jag dra mig till jobbet, först rasta hunden!

 

Kommentera

Publiceras ej