Jag är en sån som har många idéer på G samtidigt.. men sen inser jag att alla går inte att göra NU! och då blir jag irriterad och skiter i allt..
Så därför är det inte alltid jag lyckas med allt jag vill lyckas med.. börjar lära mig att allt måste inte hända pronto men det tar sin lilla tid.. och då måste man ha tålamod och det har inte jag!

Men nu har jag bara 2-3 projekt på gång..
Så nu går det ganska bra med allt.. 
Försöker få ihop mitt fotograferade och företaget så smått.. tänkte att det skulle vara bra att få klart allt nu när jag snart har semester (semestern börjar på lördag )..
Så tror det blir mycket sitta och pyssla med det i helgen.. om jag har tur och tiden räcker..
Skall montera ner en kaninbur också som jag inte behöver just nu samt flytta två andra till svärmor och laga en tredje som jag skall göra mig av med eventuellt..
Och sen skall jag bygga ett krypin till lammungarna nu i helgen!

Men som sagt.. får se om jag inte slänger allt i en hög sen när det blir jobbigt.. skall försöka låta bli!!

Kram på er!



Två av mina älsklingar ♡ Corona och hennes lilla Blixten..

1 kommentarer

Cassandra Haraldsson

16 Jun 2016 21:00

Känner igen mig i det, jag är likadan :p

Svar: Så skönt, då behöver jag inte känna mig ensam... 😊
invoria.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej