Hej på er!
Som ni antagligen märkt så har jag inte uppdaterat något på ett par dagar..
Men så är det ibland, man orkar inte med saker trots att de är roliga grejer..

Så idag tänkte jag att jag skulle få ordning i badrummet och sen sitta vid datorn och fixa med min Youtube-kanal tills sambon kommer hem och vi skall åka till djuren och fixa iordning en större hage till fåren..
Nu har de fått bo i en liten inhägnad för att Emma rymde hela midsommarhelgen och sen började jag klippa dem och så skall vi märka lammen (öronmärkning som jag inte tycker om..) och då vill jag ha dem på mindre utrymme så allt blir så smidigt som möjligt.. men jag har inte fått klippt alla ändå..

Men idag skall vi ordna staketet så de får komma ut igen och håll tummarna för att Emma håller sig innanför staketet så inte grannarna gnäller.. Hon fattar ju inte det själv lillstumpan att folk blir irriterade på oss när hon smiter ut..

Men så så ser dagen ut..  
Rasta hunden,sen fixa badrummet, bort med all tvätt och städa kattlådan 😱, in med nya handdukar och badlakan..
Sen blir det en stund vid datorn och sen fixa fårens hage och städa ur Curo's bur..

Puss på er sålänge 💕

Emma i vinterskrud...

Kommentera

Publiceras ej