Hej på er godingar!

Vet ni, igår så kröp vi ner i sängen direkt efter middagen, så halv åtta låg jag och kollade på youtube och Jonathan sov.. Sen gick det inte lång stund innan jag slocknade jag med..
Vaknade klockan 5 imorse av att Quazi bet mig i örat, jag som tänkte ha sovmorgon eftersom att jag skall jobba inatt, men nepp, det tänkte inte lillfisen så matte fick vackert gå upp och ge pissarna frukost..
Larah hon vaknade inte ens när jag gick upp ur sängen, fördelen med att husse gick ut med henne innan han stack till jobbet är att då har hon ro att sova medans jag grejar med katterna, annars ska hon vara med och irritera dem fram tills vi går ut för att hon skall få kissa..

Sen kröp jag ner brevid Larah igen och kikade lite på Instagram och Youtube..
Matgeek och Annie Hesselstad håller på med ett världsrekord i grillning som går live på Youtube så det kikade jag lite på, kul grej tycker jag men man lär ju bli sleten efter att stå där så länge!!

Så nu har vi käkat lite och jag sitter med min thékopp och myser innan jag skall krypa ner i sängen igen och snooza till 17-18 så jag är en trevlig prick på jobbet sen inatt ;)

Denna grabb väckte mig imorse..
Men man kan inte vara arg på sitt mest underbara pälsbarn någon längre stund <3
 
Djur, Instagram, Katter, Livetpålandet, Quazimodo, Youtube,

Kommentera

Publiceras ej