Då va det den 2 september.. och jag jobbar inatt första passet efter min sena semester.. skall bli okej att komma tillbaka.. vi behöver Cash 😉 Haha...
När man har ett gäng djur så blir det inte mycket till det privata sparandet utan allt läggs till sparandet för dem.. så då gäller det att jobba så mycket man orkar..

Jobbar väl 11-13 nätter i månaden så jag har ju bra tid med både blogg och företaget egentligen men just nu finns inte den riktiga lusten och motivationen..
Sen så tar flytten en hel del tid..
Men snart har vi boat in oss ordentligt i nya huset, ska bli så kul!

September kommer bli en helt okej månad skulle jag tro!

Måste bygga upp en lösdrift så djuren kan flytta in oxå.. boxar till hästar skall fixas och annat samt högre staketet skall upp...
Där hästen stått tidigare skulle de inte längre ha inackorderingar så vi får lösa det på annat vis och då får vi ordna det på gården..

Hönshuset ska städas och hönsgården måste renoveras upp lite.. nytt nät och lite nya reglar så blir det jättebra..

De enda jag funderar över är vad katterna kommer tycka.. Corona är ju en ganska bitter dam med rejäla åsikter..

Vi får se helt enkelt..
Nu ska vi tvätta lite och packa lite till..
Kram

Kommentera

Publiceras ej