En ordentlig presentering av mig själv kanske hade vart trevligt, eller vad tycker ni?

Välkommen till en lila bubbla i en grå vardag! 
(eller, grå och grå, det är den väl inte men men..)

Här i denna bloggen kommer jag skriva om mitt typ ointressanta liv, hästar och foto..
Jag är en lantistjej men en mindre farm och ett brinnande intresse för fotografering..
Och det är jag i korthet!

En presentation av mig kanske?

Jag är en glad tjej på 22 år, som bor med min sambo på Tjörn..
Jag älskar min kamera och det resulterar i att jag kommer blanda denna blogg med bilder på mina djur och en del natur.
En del inredning och mina handgjorda smycken får nog plats också..
Sen är jag en hästmänniska så det får ni stå ut med, här kommer vara hästar på bilder, hästar nämns i inläggen, ibland kanske det tillomed smyger sig in ett "dagens ridpass" bland inläggen, trots att det inte alltid är min grej.. Men iallafall.. Bloggen kommer bestå av bilder och text..
Glada kommentarer hoppas jag på och gärna en hel del kärlek och ni får följa mig på min resa genom livet, på vägen mot att skapa det liv jag drömmer om..
Kärlek, Livetpålandet, Presentation,

Kommentera

Publiceras ej